Sağlık Bakanlığı, merkez ve taşra teşkilatında istihdam edilmek üzere 15 bin 247 sözleşmeli personel alımı yapacağını duyurdu. Başvurular, 29 Eylül - 6 Ekim tarihleri arasında ÖSYM’nin internet sitesi üzerinden alınacak. Yerleştirme işlemleri, KPSS sonuçlarına göre ÖSYM tarafından yapılacak.

BAKAN AÇIKLADI

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, sözleşmeli personel ve sürekli işçi alımında ilişkin sosyal medya hesabından paylaşım yaptı:

"Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın müjdelediği 37 bin personel alımının ilk aşamasında 19 bin kişiyi istihdam etmiştik. Şimdi ikinci aşamaya geçiyoruz. 15 bin 247 sözleşmeli personel, 2 bin 753 sürekli işçi olmak üzere toplam 18 bin yeni personel alımı yapılacaktır. Sözleşmeli personel alımı için ÖSYM'nin resmi internet sitesi üzerinden yayımlanacak kılavuz ile tercihler yapılacaktır. Sürekli işçi alımı ise önümüzdeki günlerde İŞKUR tarafından ilan edilecektir. Bu atamaların ülkemize, milletimize ve büyük sağlık ailemize hayırlı olmasını diliyorum."

SAĞLIK BAKANLIĞI PERSONEL VE İŞÇİ ALIMI BAŞVURULARI 2025 NE ZAMAN?

Sağlık Bakanlığı’na 15 bin 247 sözleşmeli personel Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) sonucuna göre ÖSYM tarafından yapılacak merkezi yerleştirme ile alınacak

Okulda şiddetin başrolünde bu kez veli var!
Okulda şiddetin başrolünde bu kez veli var!
İçeriği Görüntüle

6 bin 445’i hemşire

Bin 370 tıbbı sekreter

Bin 809 ilk ve acil yardım teknikeri

Tercihler 29 Eylül 2025 – 06 Ekim 2025 tarihleri arasında ÖYSM’nin internet sitesi üzerinden yapılacak. İşçi alımı ilanları ise İŞKUR üzerinden duyurulacak.