Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, Süper Lig’e dair dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Gelecek sezona ilişkin öngörülerini paylaşan Yıldırım, şampiyonluk yarışının yalnızca iki takım arasında geçeceğini savundu.

Fotomaç’a konuşan Yıldırım, “Süper Lig yine iki takımla oynanacak. Beşiktaş ve Trabzonspor’un ilk ikiye girme şansı, kâğıt üzerinde sıfır” ifadelerini kullandı.

CHP'de duvarlara yansıyan arınma krizi!
CHP'de duvarlara yansıyan arınma krizi!
İçeriği Görüntüle

Yıldırım, Galatasaray ve Fenerbahçe'nin transfer hamlelerine de değinerek, “Bana kızacaklar ama yapılan harcamalara, alınan oyunculara bakınca insanın ağzı açık kalıyor” dedi.